Webshop Keurmerk

Meest gestelde vragen (FAQ)


Hoe verloopt het bestelproces ?

Op de webwinkel Interieurbeslag.nl kunt u bij de verschillende categorieŽn producten vinden met een omschrijving en prijs inclusief BTW welke u kunt toevoegen aan uw winkelwagentje. Bij sommige producten kan er een keuze gemaakt worden in bijvoorbeeld kleur, maat of materiaal waar eventueel een meer of minder prijs bij hoort. Deze meer of minder kosten staan altijd bij/achter de optie vermeld en zijn ook inclusief BTW. Na al uw artikelen toegevoegd te hebben aan uw winkelwagentje, dan krijgt u een overzicht van alle producten in uw winkelwagentje en een sub-totaalprijs zonder eventuele verzendkosten. Op dezelfde pagina met winkelwagen staan de verzendkosten vermeld:

Let op! Voor elke bestelling onder de EUR 10,- (exclusief verzendkosten) wordt EUR 3,- extra handelingskosten in rekening gebracht.

De standaard verzendkosten binnen Nederland bedragen EUR 6,- en binnen BelgiŽ EUR 8,50 voor een bestelling tot en met EUR 200,-.
Bij afhalen worden er uiteraard geen verzendkosten gerekend.

Bij een bestelling met een waarde boven de EUR 200,- worden geen verzendkosten in rekening gebracht binnen Nederland en BelgiŽ. U kunt voor verzending binnen Nederland en BelgiŽ kiezen voor de optie Geen verzendkosten tijdens het afrekenen.

Bij uw winkelwagen volgende de volgende stappen voor het afronden van de bestelling als u kiest voor afrekenen:

1 Inloggen of aanmaken van een account - Als u voor het eerst bij Interieurbeslag.nl bent kunt u hier een profiel aanmaken. Dit profiel wordt opgeslagen in uw Account. Vul hierbij uw woon- of vestigingsadres in. Als afleveradres is een postbus niet mogelijk. Om u een zo aangenaam mogelijke winkelervaring bij Interieurbeslag.nl te bezorgen en u niet steeds weer dezelfde informatie in te laten voeren, worden uw persoonlijke gegevens veilig opgeslagen. Tevens biedt u dit de mogelijkheid de status van uw huidige order(s) en uw orderhistorie te bekijken.
U kunt nu voor aanmelden kiezen bij inloggen of voor versturen voor het aanmaken van een nieuwe account en automatisch inloggen waarna u doorgaat naar de volgende stap: Verzendinformatie.

2 Informatie voor verzenden -
Hier kunt u eventueel een ander verzendadres invoeren. Het is mogelijk om de bestelling af te leveren op bijvoorbeeld uw werk, bij familie of bij uw buren. Daarnaast kunt u hier uw verzendwijze kiezen. Afhankelijk van het land waar het naartoe verzonden wordt kunt u hier kiezen voor:

Aangetekend verzenden per koerier. Bij een totaalbedrag tot EUR 200,- wordt er binnen Nederland EUR 6,- gerekend. Buiten Nederland wordt het verzendbedrag hier aangegeven; voor BelgiŽ is dit bedrag EUR 8,50 bij een bestelling tot EUR 200,-.

Afhalen in Heerle (Noord Brabant). U kunt de bestelling ook afhalen op het adres De Wijper 18, 4726 TG te Heerle (Noord Brabant). U krijgt een Email zodra de bestelling klaar staat om afgehaald te worden. Voor afhalen worden uiteraard geen verzendkosten gerekend. Meer informatie over afhalen is ook te vinden via de link Waar en wanneer kan ik mijn bestelling afhalen ?.

Onder Rembours. Binnen Nederland is het mogelijk uw zending onder rembours te ontvangen. De kosten voor verzending onder rembours bedragen EUR 16,-. U kunt uw bestelling dan afrekenen bij de vervoerder (DHL) op het moment dat de bestelling wordt afgeleverd.

Gratis versturen. Bij een orderbedrag boven EUR 200,- worden bestellingen binnen Nederland en BelgiŽ gratis aangetekend verstuurd.

Het is mogelijk om een opmerking te plaatsen indien u extra informatie wilt toevoegen. Onderaan de pagina kunt u kiezen voor doorgaan waarna u naar de volgende stap gaat: Betalingswijze.

3 Betalingsinformatie -
Bovenaan de pagina bij betalingsinformatie kunt u het factuuradres aanpassen door op Wijzig adres te klikken. Daaronder ziet u een overzicht van het totaalbedrag inclusief verzendkosten.

Bij Code/Waardebon kunt u uw code invoeren indien u een waardebon heeft gekregen. De korting wordt dan verrekend zodra u naar de volgende stap gaat en wordt vanaf dat moment zichtbaar.

Bij betalingswijze kunt u kiezen voor uw gewenste betalingswijze. De volgende betalingswijzen zijn mogelijk:

iDEAL betaling. Meer informatie kunt u vinden via de link: Wat is iDEAL en hoe werkt het ?.

Bankoverschrijving. Bij een bankoverschrijving kunt u vanuit uw eigen bankprogramma of met een overschrijvingsformulier het factuurbedrag overmaken naar de bankrekeningen welke gegeven worden zodra de betaling is afgerond en welke ook te vinden zijn via de link Hoe kan ik betalen ?. De bestelling wordt verstuurd zodra de betaling is ontvangen.

Contant bij afhalen. Indien u gekozen heeft voor afhalen, dan kunt u ook kiezen voor contant bij afhalen. Er is GEEN pinautomaat aanwezig. Meer informatie is te vinden via de link Waar en wanneer kan ik mijn bestelling afhalen ?

Rembours. Indien u gekozen heeft voor rembours, dan hoeft u hier geen keuze te maken. Rembours staat automatisch aangegeven.

Onderaan de pagina kunt u op doorgaan klikken om door te gaan om uw bestelling te bevestigen.

4 Orderbevestiging -
Op de pagina Orderbevestiging is uw gehele bestelling weergegeven met het afleveradres, factuuradres, betaalmethode, verzendwijze, uw bestelling en de totale kosten. Hier heeft u nog de mogelijkheid om alle gegevens te wijzigen mochten ze na controle niet kloppen. Onderaan de pagina staat een link naar de algemene voorwaarden. Als alle gegevens kloppen, dan kunt u kiezen voor bevestig.

Bij een betaling per iDEAL wordt u doorverwezen naar uw eigen bank waar u uw betaling kunt verrichten. Na het succesvol afronden van de iDEAL betaling wordt u terug naar de pagina verwezen en is uw bestelling bevestigd.
Bij alle overige betalingswijzen wordt u direct doorverwezen naar de afrondingspagina en is uw order bevestigd. Op de afrondingspagina worden de bankgegevens en uw ordernummer gegeven.

U kunt zich nu afmelden. De bestelling zal worden verstuurd zodra de betaling is verwerkt. U krijgt bericht zodra de bestelling is verzonden en de werkdag na het ontvangen van deze mail kunt u de vervoerder verwachten met uw bestelling. Bij afhalen krijgt u bericht zodra de bestelling klaar ligt.

5 Bezorging - Uw bestelling wordt binnen Nederland aangetekend en verzekerd verzonden en bezorgd door de vervoerder DHL. Het bezorgen gebeurt in de meeste gevallen de werkdag nadat wij uw betaling hebben ontvangen voor 15:00 uur. U krijgt een Email waarin staat dat de status gewijzigd is in Verzonden op het moment dat uw bestelling is opgehaald door de vervoerder DHL. Kort daarna ontvangt u van DHL een mail met een tijdsindicatie van 2-3 uur waarop u uw bestelling kunt verwachten. Mocht u onverhoopt niet thuis zijn of indien er andere problemen zijn met het afleveren, dan krijgt u een mail voor het maken van een nieuwe bezorgafspraak.