Webshop Keurmerk

Meest gestelde vragen (FAQ)


Wat moet ik doen als mijn ontvangen bestelling niet klopt of niet compleet is ?

Wij doen er alles aan om uw bestelling goed en compleet te verzenden. Mocht binnen uw bestelling onverhoopt toch een verkeerd product toegevoegd zijn of een product ontbreken, dan gelieve dit z.s.m. en uiterlijk binnen 7 dagen te melden per Email via ons e-mail adres

info@interieurbeslag.nl.

In deze e-mail kunt u aangeven welke artikelen verkeerd zijn ontvangen of ontbreken. Vermeldt u dan ook a.u.b. duidelijk het artikelnummer, uw naam- en adresgegevens en het betreffende bestelnummer.

Bij een verkeerd ontvangen product zullen we er z.s.m. voor zorgen dat deze wordt vervangen.

Bij het ontbreken van een product zullen we op basis van het exact geregistreerde gewicht en na overleg met de betreffende emballage medewerker nagaan of het product wel of niet aan de zending is toegevoegd. Aangezien na verloop van tijd producten ook kwijt kunnen raken na ontvangst en het moeilijker te achterhalen wordt op de emballage afdeling raden we aan direct na ontvangst van uw bestelling deze te controleren en uiterlijk binnen de gestelde 7 dagen het manco te melden via ons e-mail adres

info@interieurbeslag.nl.