Webshop Keurmerk

Verzending & retouren

Kan ik producten retourneren indien ze niet aan mijn verwachtingen voldoen ?

Wij doen er alles aan om u een perfect product te leveren. Mocht een product desondanks niet aan uw verwachtingen voldoen, dan kan dit product geruild worden. Daar zijn echter wel regels aan verbonden. U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst voor retour aanmelden via ons e-mail adres

info@interieurbeslag.nl.

In deze e-mail kunt u aangeven welke artikelen u wenst te retourneren. Vermeldt u dan ook a.u.b. duidelijk het artikelnummer, uw naam- en adresgegevens, het betreffende bestelnummer en uw bankgegevens. Wij accepteren retouren uitsluitend op de hierboven omschreven wijze en onbeschadigd.

U kunt zelf het voor retour bestemde pakket aanbieden bij Postnl of een andere transporteur. Daarnaast kunnen wij het pakket op laten halen door onze vervoerder (binnen Nederland). Verzenden middels Postnl of een eigen transporteur is op eigen risico voor beschadiging of zoek raken. Bij de tweede optie zijn wij genoodzaakt de verzendkosten van EUR 12,00 door te berekenen binnen Nederland en EUR 15,- binnen BelgiŽ. Na ontvangst van de betaling zullen we de vervoerder de afhaalopdracht geven en u berichten op welke dag u de vervoerder kunt verwachten. Gelieve bij de betaling uw ordernummer en de tekst 'afhaalkosten' te vermelden en per mail een verzoek tot afhalen door te geven aan ons.

Om beschadiging te voorkomen is het raadzaam om dezelfde verpakkingswijze te gebruiken als wij hanteren. Pakketten die geen standaard afmetingen hebben, zoals een pakket met stangen, zijn gevoeliger voor beschadiging tijdens transport. Het is in dat geval aan te raden het pakket op te laten halen of verzekerd terug te zenden. De kosten voor het zelf verzenden van de retouren komen voor uw eigen rekening.

Zodra de retour gezonden artikelen bij ons binnen zijn, zullen we het aankoopbedrag voor de geretourneerde artikelen terugstorten.

Bij klachten, kunt u binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling een e-mail sturen naar info@interieurbeslag.nl. Wij zullen dan binnen 5 werkdagen contact met u opnemen en trachten uw klacht zo spoedig mogelijk op te lossen. Indien uw klacht gegrond is zal het door u betaalde bedrag voor het betreffende artikel terug gestort worden of er zal u een ander product worden aangeboden, zonder het gebrek, wat in eerste instantie tot uw klacht leidde. De kosten voor het verzenden zijn voor uw eigen rekening, tenzij gezien de aard van uw klacht anders is overeengekomen. Wij zullen in dat geval de door u gemaakte verzendkosten na ontvangst van de artikelen op uw bankrekeningnummer overmaken. U dient uw retouren altijd voldoende te frankeren. Onvoldoende gefrankeerde retourzendingen worden door ons niet in ontvangst genomen.

Producten welke op maat gemaakt worden, zoals deurplaten met een gat met een afwijkende maat of (espagnolet)stangen korter dan een meter, worden niet teruggenomen.

Een modelformulier voor uw retour is te vinden via de link Modelformulier retouren Interieurbeslag