Bestellen en bezorgen

Bestelproces in het kort

Mocht het afronden van uw bestelling niet direct lukken, probeert u dan de volgende stappen te volgen:

1. U kunt uw producten toevoegen aan uw winkelmandje en rechts bovenin kunt u vervolgens op het winkelmandje icoon klikken om naar uw winkelmandje te gaan of direct door te gaan naar afrekenen.
2. Heeft u al een account? Bij het afrekenen kunt u dan bij ‘Heeft u al een account’ klikken op ‘+Inloggen met uw bestaande account’ waarna u uw emailadres en wachtwoord kunt invoeren. Het is niet nodig een account te gebruiken voor het afronden van de bestelling en u kunt bij deze stap ook direct uw naam en adres invullen (controleert u a.u.b. met name de postcode, de straat en het huisnummer om te zorgen dat uw bestelling goed aankomt). Onderaan kunt u vervolgens een verzendmethode selecteren. Daarna kunt u klikken op de knop ‘volgende stap’.
3. Bij deze volgende stap kunt u de betaalmethode selecteren (vergeet u bij iDEAL niet de juiste bank te selecteren), de algemene voorwaarden lezen + aanvinken en vervolgens op de knop ‘plaats bestelling’ klikken. Bij bankoverschrijving zult u in dat geval de bestelling direct afronden en bij iDEAL wordt u naar uw eigen bankomgeving verwezen voor de betaling.

Uw bestelling is nu geplaatst. Mocht het onverhoopt alsnog niet lukken, dan kunt u uiteraard altijd contact per email opnemen.

Bestellen

Op de webwinkel Interieurbeslag.nl kunt u bij de verschillende categorieën producten vinden met een omschrijving en prijs inclusief BTW welke u kunt toevoegen aan uw winkelwagentje. Bij sommige producten kan er een keuze gemaakt worden in bijvoorbeeld kleur, maat of materiaal waar eventueel een meer of minder prijs bij hoort. Deze meer of minder kosten staan altijd bij/achter de optie vermeld en zijn ook inclusief BTW.

Stap 1. Winkelwagen

Na al uw artikelen toegevoegd te hebben aan uw winkelwagentje, dan krijgt u een overzicht van alle producten in uw winkelwagentje en een sub-totaalprijs zonder eventuele verzendkosten.

Stap 2. Verzending

De standaard verzendkosten binnen Nederland bedragen EUR 4,95 en binnen België ook EUR 4,95 voor een bestelling tot en met EUR 100,-. Bij afhalen worden er uiteraard geen verzendkosten gerekend.

Bij een bestelling met een waarde boven de EUR 100,- worden geen verzendkosten in rekening gebracht binnen Nederland en België. U kunt voor verzending binnen Nederland en België kiezen voor de optie Geen verzendkosten tijdens het afrekenen.

Let op! Voor elke bestelling onder de EUR 10,- (exclusief verzendkosten) wordt EUR 3,- extra handelingskosten in rekening gebracht welke toegevoegd zijn aan de verzendkosten. Voor het verwerken en versturen van bestellingen onder EUR 10,- zijn de kosten hoger dan de mogelijke winstmarge en daarbij zijn de standaard verzendkosten ook niet kostendekkend. Het is daardoor dan ook niet mogelijk bestellingen onder de EUR 10,- te verwerken en versturen zonder deze kosten te berekenen. Het verwerken van bestellingen onder EUR 5,- kost meer dan EUr 5,- en deze kunnen we dan ook helaas niet verwerken (een bestelling onder EUR 5,- is ook niet te plaatsen via de site). Hopende op uw begrip.

Na de stap winkelwagen volgen de volgende stappen voor het afronden van de bestelling:

1 Inloggen of de bestelling afronden zonder account als gast - Als u voor het eerst bij Interieurbeslag.nl bent kunt u hier een profiel aanmaken. Dit profiel wordt opgeslagen in uw Account. Vul hierbij uw woon- of vestigingsadres in. Als afleveradres is een postbus niet mogelijk. Om u een zo aangenaam mogelijke winkelervaring bij Interieurbeslag.nl te bezorgen en u niet steeds weer dezelfde informatie in te laten voeren, worden uw persoonlijke gegevens veilig opgeslagen. Tevens biedt u dit de mogelijkheid de status van uw huidige order(s) en uw orderhistorie te bekijken.
U kunt nu voor aanmelden kiezen bij inloggen of als gast direct de verzendgegeven invoeren. Deze gegevens kunt u bij een volgende bestelling opnieuw invullen.

2 Informatie voor verzenden - 
Hier kunt u het verzendadres invoeren. Om vertraging en extra kosten te voorkomen, vragen we graag het adres (straat, huisnummer en postcode) goed te controleren. Bij het onjuist invoeren van het adres komt het pakket in veel gevallen na 4-10 dagen pas weer bij ons retour en kan het dan pas opnieuw verstuurd worden. En hoewel een vergissing iedereen kan overkomen, kost het opnieuw versturen van een bestelling ons uiteraard ook geld en dit moeten we in veel gevallen helaas ook doorberekenen (zeker bij kleinere bestellingen).

U kunt kiezen voor bezorgen bij u aan huis en het is daarnaast uiteraard ook mogelijk om de bestelling af te leveren op bijvoorbeeld uw werk, bij familie of bij uw buren. Een alternatief is het afhalen bij een DHL parcelshop.

Het is onder de adresgegevens ook mogelijk om een opmerking te plaatsen indien u extra informatie wilt toevoegen m.b.t. bijvoorbeeld de gekozen producten. Onder de ingevoerde adresgegevens kunt u uw verzendwijze kiezen na het invoeren van het adres. Afhankelijk van het land waar het naartoe verzonden wordt kunt u hier kiezen voor:

Standaard levering aan huis - DHL Parcel. Bij een totaalbedrag tot EUR 100,- wordt er binnen Nederland EUR 4,95 gerekend. Buiten Nederland wordt het verzendbedrag hier aangegeven; voor België is dit bedrag ook EUR 4,95 bij een bestelling tot EUR 100,-. Voor bestellingen onder EUR 10,- wordt er EUR 3,- extra gerekend bij de verzendkosten wat niet direct verzendkosten zijn, maar kleine orderkosten. Kleine orderkosten zijn er voor het verwerken van kleine orders onder EUR 10,- waar we verlies op zouden maken als we ze zonder deze toeslag zouden uitvoeren.

Afhalen in Roosendaal. U kunt de bestelling ook afhalen op het adres Ettensweweg 68, 4706 PB te Roosendaal. U krijgt een Email zodra de bestelling klaar staat om afgehaald te worden. Voor afhalen worden uiteraard geen verzendkosten gerekend. Meer informatie over afhalen is ook te vinden via de link Waar en wanneer kan ik mijn bestelling afhalen ?.

Gratis versturen. Bij een orderbedrag boven EUR 100,- worden bestellingen binnen Nederland en België gratis aangetekend verstuurd.

Onderaan de pagina kunt u kiezen voor Volgende stap waarna u naar de volgende stap gaat: Overzicht en Betalen.

Stap 3. Overzicht en betalen

 Bovenaan de pagina bij betalingsinformatie kunt u het factuuradres aanpassen door op Wijzig adres te klikken. Daaronder ziet u een overzicht van het totaalbedrag inclusief verzendkosten.

Bij Code/Waardebon kunt u uw code invoeren indien u een waardebon heeft gekregen. De korting wordt dan verrekend zodra u naar de volgende stap gaat en wordt vanaf dat moment zichtbaar.

Bij betalingswijze kunt u kiezen voor uw gewenste betalingswijze. De volgende betalingswijzen zijn mogelijk:

iDEAL betaling. Meer informatie kunt u vinden via de link: Wat is iDEAL en hoe werkt het ?.

Bankoverschrijving. Bij een bankoverschrijving kunt u vanuit uw eigen bankprogramma of met een overschrijvingsformulier het factuurbedrag overmaken naar de bankrekeningen welke gegeven worden zodra de betaling is afgerond en welke ook te vinden zijn via de link Hoe kan ik betalen ?. De bestelling wordt verstuurd zodra de betaling is ontvangen.

Bancontact. Voor Belgische rekeninghouders is het mogelijk af te rekenen met Bancontact.

Contant bij afhalen. Indien u gekozen heeft voor afhalen, dan kunt u ook kiezen voor contant bij afhalen. Er is GEEN pinautomaat aanwezig. Meer informatie is te vinden via de link Waar en wanneer kan ik mijn bestelling afhalen ?

PayPal. Via PayPal is het mogelijk per creditcard te betalen of via een aan PayPay gekoppelde bankrekening. Voor een betaling per PayPay is een account nodig welke éénvoudig aan te maken is via de site van PayPal.

4 Orderbevestiging -
Op de pagina Orderbevestiging is uw gehele bestelling weergegeven met het afleveradres (indien hetzelfde als het factuuradres: a.u.b. het afleveradres goed controleren), factuuradres, betaalmethode, uw bestelling en de totale kosten. Mocht het adres niet juist zijn, dan kunt u bovenaan klikken op 2. Verzending. Bij de knop PLAATS BESTELLING is een link naar de algemene voorwaarden te vinden. Als alle gegevens kloppen, dan kunt u kiezen voor PLAATS BESTELLING.

Bij een betaling per iDEAL en Bancontact wordt u doorverwezen naar uw eigen bank waar u uw betaling kunt verrichten. Na het succesvol afronden van de iDEAL of BAncontact betaling wordt u terug naar de pagina verwezen en is uw bestelling bevestigd. Bij de keuze voor een Paypal betaling wordt u doorverwezen naar de PayPal omgeving. Bij alle overige betalingswijzen wordt u direct doorverwezen naar de afrondingspagina en is uw order bevestigd. Op de afrondingspagina worden de bankgegevens en uw ordernummer gegeven.

U kunt zich nu afmelden of een account aanmaken. De bestelling zal worden verstuurd zodra de betaling is verwerkt. U krijgt bericht zodra de bestelling is verzonden en de werkdag na het ontvangen van deze mail kunt u de vervoerder verwachten met uw bestelling. Bij afhalen krijgt u bericht zodra de bestelling klaar ligt.

Bezorgen

Uw bestelling wordt binnen Nederland verzonden en bezorgd door de vervoerder DHL. Het bezorgen gebeurt in veel gevallen de werkdag nadat wij uw betaling hebben ontvangen, mits voor 14:00 uur besteld. Uitgezonderd zijn zaterdagen, zondagen en feestdagen waarop er geen bestellingen worden verstuurd. Sommige producten moeten nog afgewerkt worden waardoor er soms enkele dagen vertraging kan zijn. Wij zullen hierover, indien het langer dan drie dagen duurt, contact met u opnemen. Hoewel nagenoeg alle producten ruim op voorraad zijn, kan het onverhoopt toch gebeuren dat een product uitverkocht is. In dat geval proberen we het product alsnog binnen drie dagen te leveren. Wij zullen hierover, indien het langer dan drie dagen duurt, contact met u opnemen.

U krijgt een Email waarin staat dat de status gewijzigd is in Verzonden op het moment dat uw bestelling is opgehaald door de vervoerder DHL. Binnen enkele uren daarna ontvangt u van DHL een mail met een tijdsindicatie van 2-3 uur waarop u uw bestelling kunt verwachten. Mocht u onverhoopt niet thuis zijn of indien er andere problemen zijn met het afleveren, dan krijgt u een mail voor het maken van een nieuwe bezorgafspraak.

Bij het invoeren van een onjuist adres kan het 4-10 werkdagen duren voordat wij het pakket weer retour ontvangen. We nemen dan contact met u op hoe u de bestelling alsnog kunt ontvangen. In sommige gevallen versturen we op onze kosten de bestelling als service opnieuw op, maar bij kleine bestellingen is dit helaas niet altijd mogelijk gezien de kosten voor het 2 maal versturen (de verzendkosten voor 1 maal versturen is al niet kostendekkend). Hopende op uw begrip.

Hoe worden de producten geleverd


De producten die u kunt bestellen op Interieurbeslag.nlworden geleverd zoals omschreven. In de meeste gevallen betekent dit dat het product compleet is en direct gebruikt/verwerkt kan worden.

Bij deurkrukken wordt aangegeven of de rozetten erbij zitten of dat ze er los bijbesteld kunnen worden. Standaard wordt bij een paar deurkrukken een vierkante stift van 8mm geleverd. De rozetten worden standaard met schroefjes geleverd in dezelfde kleur.

Knoppen en grepen die met boutjes worden vastgezet, worden geleverd met boutjes voor een standaard materiaaldikte van 18-20mm (vaak M4x25mm of M6x25mm boutjes). De meest voorkomende dikte voor keukens en meubels. Mocht bij u de knop of greep op een andere materiaaldikte gemonteerd moeten worden, dan kunt u zonder meerprijs langere of kortere boutjes geleverd krijgen. Gelieve in dat geval een opmerking te plaatsen wat de dikte van het materiaal is tijdens het afronden vande bestelling.

Enkele producten worden zonder schoefjes of boutjes geleverd als de bevestiging afhankelijk is van de ondergrond. Dit staat altijd vermeld in de omschrijving en vaak in de titel met de aanduiding zs.

U kunt uiteraard altijd per Email contact opnemen mocht u twijfelen of u nog iets nodig heeft bij een product.