Veel gestelde vragen

Bij de veel gestelde vragen kunt u op veel voorkomende vragen een antwoord vinden. Mocht uw vraag er niet tussen staan, dan kunt u uiteraard altijd contact opnemen via het contactformulier of per email.

Veel gestelde vragen klantenservice

Mocht u de producten eerst willen zien, voelen en ervaren, dan bent u van harte welkom om langs te komen bij Interieurbeslag.nl. We zijn geopend op werkdagen van maandag tot en met vrijdag (op maandag is het alleen mogelijk reeds geplaatste bestellingen af te halen). Hoewel we normaal gesproken alle werkdagen geopend zijn en nagenoeg alles op voorraad is, zijn we geen traditionele winkel met vaste verkoopmedewerkers. We horen dan ook graag vooraf per mail wanneer u langs wilt komen zodat we hier rekening mee kunnen houden. Dan weet u zeker dat u niet voor een gesloten deur staat en we alle aandacht aan u en uw wensen kunnen besteden.


Alle producten op de site zijn ruim voorradig en u kunt de meeste producten in principe direct meenemen. Enkele producten moeten nog afgewerkt, dus als u zeker wilt zijn dat u alle producten direct mee kunt nemen en/of niet te lang wilt wachten, dan raden we aan vooraf de gewenste producten online te bestellen en te kiezen voor afhalen/contant bij afhalen. We zullen de producten en de rekening klaar leggen wat u overigens niet verplicht tot kopen. Producten die op maat gemaakt moeten worden zullen, indien mogelijk, op het moment van kopen afgewerkt worden. Mocht dit niet het geval zijn, dan kan de bestelling alsnog verzonden worden.

Interieurbeslag.nl is te vinden aan de A58 tussen Bergen op Zoom en Roosendaal.

Vanuit Bergen op Zoom:
1. Neem afslag 26-Heerle richting Westelaarsestraat (0,3 km)
2. Sla linksaf bij Westelaarsestraat (borden naar Heerle/Wouw) (0,4 km)
3. Neem de 1e afslag rechts, de Bergsebaan op (0,3 km)
4. Neem de 2e afslag rechts, de De Wijper op (voor de spoorwegovergang)

Vanuit Roosendaal:
1. Neem afslag 26-Heerle richting Bergsebaan (0,3 km)
2. Sla rechtsaf bij Bergsebaan (borden naar Heerle/Wouw/Wouwse Plantage) (0,5 km)
3. Neem de 3e afslag rechts, de De Wijper op (0,2 km)(voor de spoorwegovergang)


U kunt langs komen op het volgende adres:

Interieurbeslag.nl
De Wijper 18
4726 TG Heerle (Roosendaal)
Noord Brabant
Nederland

We zijn geopend op werkdagen:
Maandag gesloten(alleen geopend voor afhalen van reeds geplaatste bestellingen)
Dinsdagg 10:00 - 16:30 uur
Woensdag 10:00 - 16:30 uur
Donderdag 10:00 - 16:30 uur
Vrijdag 10:00 - 14:30 uur
Zaterdag en zondag gesloten

ER IS GEEN PINAUTOMAAT AANWEZIG!

Afhankelijk van de betalingswijze kunt u in de meeste gevallen de dag nadat wij uw betaling binnen hebben uw besteling verwachten. Dit met uitzondering van zaterdagen, zondagen en feestdagen waarop er geen bestellingen worden verstuurd. Sommige producten moeten nog afgewerkt worden waardoor er soms enkele dagen vertraging kan zijn. Wij zullen hierover, indien het langer dan drie dagen duurt, direct contact met u opnemen.



U krijgt een Email van de vervoerder DHL met daarin een tijdsindicatie van 2-3 uur waarop u uw bestelling kunt verwachten. Mocht u niet thuis zijn of indien er andere problemen met het afleveren zijn, dan krijgt u bericht voor het maken van een nieuwe bezorgafspraak.

Uw bestelling kunt u afhalen nadat wij u hierover bericht hebben gestuurd. Indien u vooruit wilt betalen, dan zal dit zijn nadat uw betaling is ontvangen. Bij contante betalingen kan dit in de meeste gevallen al de dag na bestelling (er is geen pinautomaat aanwezig). Indien u spoed heeft met uw bestelling of het in uw schema wilt inplannen, laat dit dan even weten via de mail. In alle andere gevallen zullen wij u berichten zodra de bestelling klaar staat. 

Interieurbeslag.nl is te vinden aan de A58 tussen Bergen op Zoom en Roosendaal.

Vanuit Bergen op Zoom:
1. Neem afslag 26-Heerle richting Westelaarsestraat (0,3 km)
2. Sla linksaf bij Westelaarsestraat (borden naar Heerle/Wouw) (0,4 km)
3. Neem de 1e afslag rechts, de Bergsebaan op (0,3 km)
4. Neem de 2e afslag rechts, de De Wijper op (voor de spoorwegovergang)

Vanuit Roosendaal:
1. Neem afslag 26-Heerle richting Bergsebaan (0,3 km)
2. Sla rechtsaf bij Bergsebaan (borden naar Heerle/Wouw/Wouwse Plantage) (0,5 km)
3. Neem de 3e afslag rechts, de De Wijper op (0,2 km)(voor de spoorwegovergang)


U kunt langs komen op het volgende adres:

Het afhalen van uw bestelling kan op het volgende adres:

De Wijper 18
4726 TG Heerle (Roosendaal)
Noord Brabant

We zijn geopend op werkdagen:
Maandag 13:00 - 16:30 uur (alleen geopend voor afhalen)
Dinsdagg 10:00 - 16:30 uur
Woensdag 10:00 - 16:30 uur
Donderdag 10:00 - 16:30 uur
Vrijdag 10:00 - 14:30 uur
Zaterdag en zondag gesloten

ER IS GEEN PINAUTOMAAT AANWEZIG!

De bezorgkosten bedragen in Nederland Euro 4,95 en België Euro 8,50 per bestelling. Bestellingen met een totaal bedrag van EUR 100,00 en hoger worden gratis aangetekend thuisbezorgd binnen Nederland en België.

Voor de bezorgkosten wordt de bestelling aangetekend en verzekerd verstuurd via onze vervoerder DHL. In de meeste gevallen worden bestellingen binnen Nederland en België de werkdag na ontvangst van betaling afgeleverd, mits voor 15:00 uur.

U krijgt een Email waarin staat dat de status gewijzigd is in Verzonden op het moment dat uw bestelling is opgehaald door de vervoerder DHL. Binnen enkele uren na het verzenden ontvangt u automatisch een email van DHL met een indicatie van de aflevertijd.

U kunt betalen via een handmatige overboeking, iDEAL, rembours of contant bij afhalen. 

Bij handmatige overboeking kan het bedrag overgemaakt worden op bankrekeningnummer NL29INGB0673143996 (ING 67.31.43.996). Gelieve uw naam en bestelnummer erbij te zetten. 


Voor buitenlandse betalingen buiten Nederland dient u het IBAN en swift/BIC nummer te gebruiken:
IBAN: NL29INGB0673143996
Swift/BIC: INGBNL2A
(Bij het niet gebruiken van het IBAN en BIC nummer voor buitenlandse betalingen zijn de gemaakte kosten voor de betaling voor rekening van de koper)

Belgische rekeninghouders kunnen het bedrag overboeken op onze Belgische bankrekening onder vermelding van het factuurnummer op rekening BE78363073656786 (ING 363-0736567-86) t.n.v. Interieurbeslag.nl te Brussel. Voor een overboeking binnen België op deze rekening is geen swift nodig.

Bij contante betalingen bij afhalen willen wij u graag vragen zo gepast mogelijk te betalen. Wij hebben geen pinautomaat.

U kunt ook met het betalingssysteem iDEAL betalen. Meer informatie over iDEAL vindt u bij 'Wat is iDEAL en hoe werkt het ?'.

Bij een betaling via iDEAL gaat u naar uw eigen bankomgeving nadat u de bestelling heeft bevestigd. Nadat u de betaling in uw eigen betalingsomgeving heeft afgerond, komt u automatisch terug op de site Interieurbeslag.nl.

Wat is iDEAL?

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

Voordelen

iDEAL biedt u een aantal voordelen ten opzichte van andere betaalmethoden:

  - iDEAL is net zo vertrouwd, veilig en gemakkelijk als internetbankieren
  - iDEAL wordt ondersteund door de grote Nederlandse banken
  - Toegang tot internetbankieren van een van de deelnemende banken is voldoende om gebruik te
  kunnen maken van iDEAL
  - Controle en overzicht op de betaling

iDEAL is ontwikkeld door ABN AMRO, ING Bank, Postbank en Rabobank.

Hoe werkt iDEAL?

U plaatst een bestelling bij Interieurbeslag.nl. Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met iDEAL wilt betalen. Klik dan op de iDEAL-betaalknop en selecteer uw bank. Vervolgens wordt u, na het bevestigen van uw bestelling, doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en Interieurbeslag.nl wordt geïnformeerd dat de bestelling is betaald. Nadat u de betaling in uw eigen betalingsomgeving heeft afgerond, komt u automatisch terug op de site Interieurbeslag.nl.


Voor meer informatie kunt u kijken op de site van iDEAL

Op de webwinkel Interieurbeslag.nl kunt u bij de verschillende categorieën producten vinden met een omschrijving en prijs inclusief BTW welke u kunt toevoegen aan uw winkelwagentje. Bij sommige producten kan er een keuze gemaakt worden in bijvoorbeeld kleur, maat of materiaal waar eventueel een meer of minder prijs bij hoort. Deze meer of minder kosten staan altijd bij/achter de optie vermeld en zijn ook inclusief BTW. Na al uw artikelen toegevoegd te hebben aan uw winkelwagentje, dan krijgt u een overzicht van alle producten in uw winkelwagentje en een sub-totaalprijs zonder eventuele verzendkosten. Op dezelfde pagina met winkelwagen staan de verzendkosten vermeld:

Let op! Voor elke bestelling onder de EUR 10,- (exclusief verzendkosten) wordt EUR 3,- extra handelingskosten in rekening gebracht.

De standaard verzendkosten binnen Nederland bedragen EUR 4,95 en binnen België EUR 8,50 voor een bestelling tot en met EUR 100,-.
 Bij afhalen worden er uiteraard geen verzendkosten gerekend.

Bij een bestelling met een waarde boven de EUR 100,- worden geen verzendkosten in rekening gebracht binnen Nederland en België. U kunt voor verzending binnen Nederland en België kiezen voor de optie Geen verzendkosten tijdens het afrekenen.

Bij uw winkelwagen volgende de volgende stappen voor het afronden van de bestelling als u kiest voor afrekenen:

1 Inloggen of aanmaken van een account - Als u voor het eerst bij Interieurbeslag.nl bent kunt u hier een profiel aanmaken. Dit profiel wordt opgeslagen in uw Account. Vul hierbij uw woon- of vestigingsadres in. Als afleveradres is een postbus niet mogelijk. Om u een zo aangenaam mogelijke winkelervaring bij Interieurbeslag.nl te bezorgen en u niet steeds weer dezelfde informatie in te laten voeren, worden uw persoonlijke gegevens veilig opgeslagen. Tevens biedt u dit de mogelijkheid de status van uw huidige order(s) en uw orderhistorie te bekijken.
U kunt nu voor aanmelden kiezen bij inloggen of voor versturen voor het aanmaken van een nieuwe account en automatisch inloggen waarna u doorgaat naar de volgende stap: Verzendinformatie.

2 Informatie voor verzenden - 
Hier kunt u eventueel een ander verzendadres invoeren. Het is mogelijk om de bestelling af te leveren op bijvoorbeeld uw werk, bij familie of bij uw buren. Daarnaast kunt u hier uw verzendwijze kiezen. Afhankelijk van het land waar het naartoe verzonden wordt kunt u hier kiezen voor:

Aangetekend verzenden per koerier. Bij een totaalbedrag tot EUR 100,- wordt er binnen Nederland EUR 4,95 gerekend. Buiten Nederland wordt het verzendbedrag hier aangegeven; voor België is dit bedrag EUR 8,50 bij een bestelling tot EUR 100,-.

Afhalen in Heerle (Noord Brabant). U kunt de bestelling ook afhalen op het adres De Wijper 18, 4726 TG te Heerle (Noord Brabant). U krijgt een Email zodra de bestelling klaar staat om afgehaald te worden. Voor afhalen worden uiteraard geen verzendkosten gerekend. Meer informatie over afhalen is ook te vinden via de link Waar en wanneer kan ik mijn bestelling afhalen ?.

Onder Rembours. Binnen Nederland is het mogelijk uw zending onder rembours te ontvangen. De kosten voor verzending onder rembours bedragen EUR 16,-. U kunt uw bestelling dan afrekenen bij de vervoerder (DHL) op het moment dat de bestelling wordt afgeleverd.

Gratis versturen. Bij een orderbedrag boven EUR 100,- worden bestellingen binnen Nederland en België gratis aangetekend verstuurd.

Het is mogelijk om een opmerking te plaatsen indien u extra informatie wilt toevoegen. Onderaan de pagina kunt u kiezen voor doorgaan waarna u naar de volgende stap gaat: Betalingswijze.

3 Betalingsinformatie -
 Bovenaan de pagina bij betalingsinformatie kunt u het factuuradres aanpassen door op Wijzig adres te klikken. Daaronder ziet u een overzicht van het totaalbedrag inclusief verzendkosten.

Bij Code/Waardebon kunt u uw code invoeren indien u een waardebon heeft gekregen. De korting wordt dan verrekend zodra u naar de volgende stap gaat en wordt vanaf dat moment zichtbaar.

Bij betalingswijze kunt u kiezen voor uw gewenste betalingswijze. De volgende betalingswijzen zijn mogelijk:

iDEAL betaling. Meer informatie kunt u vinden via de link: Wat is iDEAL en hoe werkt het ?.

Bankoverschrijving. Bij een bankoverschrijving kunt u vanuit uw eigen bankprogramma of met een overschrijvingsformulier het factuurbedrag overmaken naar de bankrekeningen welke gegeven worden zodra de betaling is afgerond en welke ook te vinden zijn via de link Hoe kan ik betalen ?. De bestelling wordt verstuurd zodra de betaling is ontvangen.

Contant bij afhalen. Indien u gekozen heeft voor afhalen, dan kunt u ook kiezen voor contant bij afhalen. Er is GEEN pinautomaat aanwezig. Meer informatie is te vinden via de link Waar en wanneer kan ik mijn bestelling afhalen ?

Rembours. Indien u gekozen heeft voor rembours, dan hoeft u hier geen keuze te maken. Rembours staat automatisch aangegeven.

Onderaan de pagina kunt u op doorgaan klikken om door te gaan om uw bestelling te bevestigen.

4 Orderbevestiging -
 Op de pagina Orderbevestiging is uw gehele bestelling weergegeven met het afleveradres, factuuradres, betaalmethode, verzendwijze, uw bestelling en de totale kosten. Hier heeft u nog de mogelijkheid om alle gegevens te wijzigen mochten ze na controle niet kloppen. Onderaan de pagina staat een link naar de algemene voorwaarden. Als alle gegevens kloppen, dan kunt u kiezen voor bevestig.

Bij een betaling per iDEAL wordt u doorverwezen naar uw eigen bank waar u uw betaling kunt verrichten. Na het succesvol afronden van de iDEAL betaling wordt u terug naar de pagina verwezen en is uw bestelling bevestigd.
Bij alle overige betalingswijzen wordt u direct doorverwezen naar de afrondingspagina en is uw order bevestigd. Op de afrondingspagina worden de bankgegevens en uw ordernummer gegeven.

U kunt zich nu afmelden. De bestelling zal worden verstuurd zodra de betaling is verwerkt. U krijgt bericht zodra de bestelling is verzonden en de werkdag na het ontvangen van deze mail kunt u de vervoerder verwachten met uw bestelling. Bij afhalen krijgt u bericht zodra de bestelling klaar ligt.

5 Bezorging - Uw bestelling wordt binnen Nederland aangetekend en verzekerd verzonden en bezorgd door de vervoerder DHL. Het bezorgen gebeurt in de meeste gevallen de werkdag nadat wij uw betaling hebben ontvangen voor 15:00 uur. U krijgt een Email waarin staat dat de status gewijzigd is in Verzonden op het moment dat uw bestelling is opgehaald door de vervoerder DHL. Kort daarna ontvangt u van DHL een mail met een tijdsindicatie van 2-3 uur waarop u uw bestelling kunt verwachten. Mocht u onverhoopt niet thuis zijn of indien er andere problemen zijn met het afleveren, dan krijgt u een mail voor het maken van een nieuwe bezorgafspraak.

De producten die u kunt bestellen op Interieurbeslag.nl worden geleverd zoals omschreven. In de meeste gevallen betekent dit dat het product compleet is en direct gebruikt/verwerkt kan worden.

Bij deurkrukken wordt aangegeven of de rozetten erbij zitten of dat ze er los bijbesteld kunnen worden. Standaard wordt bij een paar deurkrukken een vierkante stift van 8mm geleverd. De rozetten worden standaard met schroefjes geleverd in dezelfde kleur.

Knoppen en grepen die met boutjes worden vastgezet, worden geleverd met boutjes voor een standaard materiaaldikte van 18-20mm (vaak M4x25mm of M6x25mm boutjes). De meest voorkomende dikte voor keukens en meubels. Mocht bij u de knop of greep op een andere materiaaldikte gemonteerd moeten worden, dan kunt u zonder meerprijs langere of kortere boutjes geleverd krijgen. Gelieve in dat geval een opmerking te plaatsen wat de dikte van het materiaal is tijdens het afronden vande bestelling.

Enkele producten worden zonder schoefjes of boutjes geleverd als de bevestiging afhankelijk is van de ondergrond. Dit staat altijd vermeld in de omschrijving en vaak in de titel met de aanduiding zs.

U kunt uiteraard altijd per Email contact opnemen mocht u twijfelen of u nog iets nodig heeft bij een product.

Als u bent ingelogd,kunt u gebruik maken van onze Online diensten, zoals:

Permanente winkelwagen: Elk artikel dat in de winkelwagen terechtkomt, blijft steeds in de winkelwagen totdat het artikel afgerekend of uit de winkelwagen verwijderd wordt.
Adresboek: We kunnen de artikelen nu ook naar een ander afleveradres dan uw eigen adres verzenden. Een ideale manier om een cadeautje direkt naar de persoon in kwestie te sturen. (mits vooruit betaald)
Eerdere bestellingen: U kunt op elk moment uw vorige bestelling(en) bekijken.

U kunt uw wachtwoord zelf wijzigen via uw account welke bereikbaar is door op deze link te klikken. U dient zich wel in te loggen of ingelogd te zijn.

Mocht u uw wachtwoord vergeten zijn, dan kunt u deze resetten via de link wachtwoord vergeten.

U kunt een nieuw wachtwoord aanvragen door te klikken op de link wachtwoord vergeten U krijgt een link per email toegestuurd naar het door u opgegeven Email adres om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.

Het is eventueel mogelijk om uw bestelling te doen via de mail. Echter geven wij de voorkeur aan bestellingen via de webwinkel om fouten in de bestelling en bezorging te voorkomen en de verwerkingstijd is dan ook net iets korter. Ondervindt u problemen bij de bestelprocedure, dan helpen we u graag verder. Neemt u dan contact op via de mail.

Wij doen er alles aan om u een perfect product te leveren. Mocht een product desondanks niet aan uw verwachtingen voldoen, dan kan dit product geretourneerd of geruild worden. Daar zijn echter wel regels aan verbonden. U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst voor retour aanmelden via ons e-mail adres 

info@interieurbeslag.nl.

In deze e-mail kunt u aangeven welke artikelen u wenst te retourneren. Vermeldt u dan ook a.u.b. duidelijk het artikelnummer, uw naam- en adresgegevens, het betreffende bestelnummer en uw bankgegevens. Wij accepteren retouren uitsluitend op de hierboven omschreven wijze en onbeschadigd. 

U kunt zelf het voor retour bestemde pakket aanbieden bij Postnl of een andere transporteur. Daarnaast kunnen wij het pakket op laten halen door de vervoerder DHL (binnen Nederland). Bij de tweede optie zijn wij genoodzaakt de verzendkosten van EUR 12,00 door te berekenen binnen Nederland en EUR 15,- binnen België. Dit bedrag kan verrekend worden met eventuele retourproducten of overgemaakt worden. Na ontvangst van de betaling of bevestiging voor akkoord voor het verrekenen zullen we de vervoerder de afhaalopdracht geven en u berichten op welke dag u de vervoerder kunt verwachten. Bij het af laten halen via DHL is het helaas niet mogelijk een tijdstip of dagdeel te geven of af te spreken. Mocht het niet mogelijk zijn op uw adres of een alternatief adres om een hele dag het pakket af te laten halen, dan raden we aan het pakket zelf te versturen. Gelieve bij de betaling uw ordernummer en de tekst 'afhaalkosten' te vermelden en per mail een verzoek tot afhalen door te geven aan ons.

Om beschadiging te voorkomen is het raadzaam om dezelfde verpakkingswijze te gebruiken als wij hanteren. Anders dan bij normaal gebruik kunnen de metalen producten bij slecht verpakken tijdens transport tegen elkaar aan stoten. Het materiaal en het oppervlak kunnen daardoor beschadigd raken. Zeker bij zwarte en geborsteld, blinkend en mat nikkelen en chromen producten kan het oppervlak onherstelbaar beschadigd raken. Pakketten die geen standaard afmetingen hebben, zoals een pakket met stangen, zijn gevoeliger voor beschadiging tijdens transport. Het is in dat geval aan te raden het pakket op te laten halen of verzekerd terug te zenden. Ten alle tijden bent u verantwoordelijk voor het goed verpakken en het voorkomen van beschadigingen. De kosten voor het zelf verzenden van de retouren komen voor uw eigen rekening.

Zodra de retour gezonden artikelen bij ons binnen zijn, zullen we het aankoopbedrag voor de geretourneerde artikelen terugstorten.

Bij klachten, kunt u binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling een e-mail sturen naar info@interieurbeslag.nl. Wij zullen dan binnen 5 werkdagen contact met u opnemen en trachten uw klacht zo spoedig mogelijk op te lossen. Indien uw klacht gegrond is zal het door u betaalde bedrag voor het betreffende artikel terug gestort worden of er zal u een ander product worden aangeboden, zonder het gebrek, wat in eerste instantie tot uw klacht leidde. De kosten voor het verzenden zijn voor uw eigen rekening, tenzij gezien de aard van uw klacht anders is overeengekomen. Wij zullen in dat geval de door u gemaakte verzendkosten na ontvangst van de artikelen op uw bankrekeningnummer overmaken. U dient uw retouren altijd voldoende te frankeren. Onvoldoende gefrankeerde retourzendingen worden door ons niet in ontvangst genomen.

Producten welke op maat gemaakt worden, zoals deurplaten met een gat met een afwijkende maat,(espagnolet-)stangen korter dan een meter of buis, worden niet teruggenomen. Bij stangen of buis met een lengte langer dan één meter wordt per geval bekeken of deze retour genomen kunnen worden.

Een modelformulier voor uw retour is te vinden via de link Modelformulier retouren Interieurbeslag

Wij doen er alles aan om uw bestelling goed en compleet te verzenden. Mocht binnen uw bestelling onverhoopt toch een verkeerd product toegevoegd zijn of een product ontbreken, dan gelieve dit z.s.m. en uiterlijk binnen 7 dagen te melden per Email via ons e-mail adres 

info@interieurbeslag.nl.

In deze e-mail kunt u aangeven welke artikelen verkeerd zijn ontvangen of ontbreken. Vermeldt u dan ook a.u.b. duidelijk het artikelnummer, uw naam- en adresgegevens en het betreffende bestelnummer.

Bij een verkeerd ontvangen product zullen we er z.s.m. voor zorgen dat deze wordt vervangen.

Bij het ontbreken van een product zullen we op basis van het exact geregistreerde gewicht en na overleg met de betreffende emballage medewerker nagaan of het product wel of niet aan de zending is toegevoegd. Aangezien na verloop van tijd producten ook kwijt kunnen raken na ontvangst en het moeilijker te achterhalen wordt op de emballage afdeling raden we aan direct na ontvangst van uw bestelling deze te controleren en uiterlijk binnen de gestelde 7 dagen het manco te melden via ons e-mail adres 

info@interieurbeslag.nl.

Sinds 29 april 2011 is interieurbeslag.nl aangesloten bij Webwinkel keurmerk.



Indien u winkelt bij een aangesloten webwinkel weet u als consument dat:

- u veilig kunt betalen
- u zeker weet bij welk bedrijf u winkelt
- uw privacy gewaarborgd is
- er sprake is van een onafhankelijke geschillenbemiddeling
- de Keurmerk-code door een winkel moet worden nageleefd
- u een afkoelingsperiode van 14 dagen heeft in plaats van de wettelijke 7 dagen

met andere woorden, dat u veilig en betrouwbaar kunt winkelen op internet.

De Stichting Webshop Keurmerk is sinds 2001 dé brancheorganisatie en hét Thuiswinkel Keurmerk van thuiswinkels die hun producten en diensten voornamelijk via internet aanbieden. Met meer dan 2500 aangesloten webwinkels is de Stichting het grootste erkende Keurmerk van Nederland. De bij het Nederlandse Webshop Keurmerk aangesloten winkels staan onder onafhankelijk toezicht van de Stichting. De Stichting Webshop Keurmerk beoogt consumenten te beschermen tegen ondeugdelijke webwinkels en/of thuiswinkels.

Op 17 april 2008 heeft Webshop Keurmerk de keurmerkentoets van het Ministerie van Economische Zaken ondergaan. De toets is uitgevoerd door de Raad voor Accreditatie.

In deze toets wordt gekeken of een keurmerk en de manier waarop het keurmerk wordt verleend, wel betrouwbaar is. De betrouwbaarheid wordt uitgedrukt met een rapportcijfer, op de schaal van 1 tot 10. Het Webshop Keurmerk heeft een 10 gekregen.

Een betrouwbaar keurmerk betekent:

dat alleen de keurmerkeigenaar bepaalt wie zijn keurmerk op een product of dienst mag voeren,
dat duidelijk is waar het keurmerk voor staat,
dat duidelijk is waar een product of dienst aan moet voldoen om het keurmerk te mogen voeren,
dat het keurmerk controleert of een product of een dienst dat het keurmerk voert wel echt voldoet aan die eisen,
dat gecontroleerd wordt of al die informatie over een keurmerk wel openbaar is, dus gemakkelijk te vinden voor u als consument.
De keurmerktoets geeft geen oordeel over de eisen die aan een product of dienst worden gesteld. Kijk voor meer informatie op www.consuwijzer.nl

Webshop Keurmerk: een onafhankelijk keurmerk

In tegenstelling tot sommige andere keurmerken is Webshop Keurmerk onafhankelijk. Alle aangesloten webwinkels beogen de belangen van de consumenten zo goed mogelijk te behartigen.

Het Webshop Keurmerk werd opgericht toen de Consumentenbond bekend maakte de activiteiten met betrekking tot het Webtrader-logo te beëindigen. Veel webwinkels die na de uitvoerige screeningsprocedure het Webtrader-logo op de website mochten gebruiken, sloten zich toen aan bij het Webshop Keurmerk. De Webshop Keurmerk-voorwaarden zijn dan ook gebaseerd op de eerder door de Consumentenbond gehanteerde voorwaarden.
Om de onafhankelijkheid te waarborgen is het beheer ondergebracht in de Stichting Webshop Keurmerk.

De bij de Stichting Webshop Keurmerk aangesloten winkels zijn verplicht te voldoen aan de Europese en Nederlandse wet- en regelgeving en aan de Keurmerk-code. De Stichting Webshop Keurmerk stelt zich mede ten doel het vertrouwen van consumenten ten aanzien van internetaankopen, per telefoon, catalogus en post te vergroten.



bron: Webshop keurmerk: keurmerk.info

Interieurbeslag.nl besteedt veel aandacht aan het zo functioneel goed mogelijk verpakken van de producten. Met een ervaren inpakafdeling doen we er alles aan om de producten onbeschadigd bij u aan te laten komen. De producten van bijvoorbeeld porselein worden per stuk verpakt en er wordt rekening gehouden met de krachten die tijdens transport los gelaten worden op de dozen.

Daarnaast heeft Interieurbeslag.nl als doel zo spaarzaam mogelijk om te gaan als het aankomt op restafval. Nagenoeg alle verpakkingsmaterialen komen voort uit recycling. Zowel voor het sparen van het milieu als voor het mogelijk maken van een zo laag mogelijke prijs voor de eindgebruiker. Interieurbeslag gebruikt, op de (recycling)-verpakkingstape na, geen nieuwe materialen, maar maakt gebruik van de verpakkingen die gebruikt zijn om de materialen en producten aan te leveren. Hierbij moeten we wel consessies doen als het aankomt op het uiterlijk van de verpakkingen, echter weegt dat in onze ogen niet op tegen de voordelen die het heeft voor de prijzen en het milieu.

Indien een product beschadigd bij u aankomt, neem dan zo snel mogelijk contact op met Interieurbeslag.nl via info@interieurbeslag.nl. We zullen dan met een passende oplossing komen.

Veel gestelde vragen producten

Zowel de nikkelen als chromen afwerking (blinkend/gepolijst of geborsteld/mat) komen voor bij modern beslag als bij klassieke modellen. Nikkel heeft een iets zachtere kleur en een lichte, gele gloed en chroom is een hardere, meer heldere kleur met een blauw-witte gloed. Het verschil qua uiterlijk is klein en voornamelijk te zien als ze naast elkaar gehouden worden.

Door het zachte uiterlijk van nikkel is dit vaak de gekozen kleur voor binnen en door de weersbestendigheid van chroom is dit vaak de gekozen kleur voor buiten en voor vochtige ruimtes. Indien de kleuren niet direct naast elkaar gebruikt worden, dan zijn ze in principe ook door elkaar te gebruiken.

Op de site zijn verschillende tonmodel deurkrukken te vinden waarvan er twee erg op elkaar lijken: Het tonmodel en het korte tonmodel.

Tonmodel
De tonmodel deurkruk (niet kort) heeft een lengte van 110mm, komt 68mm naar voren en heeft een tonvormig tussenstuk met een dikste diameter van ongeveer 20mm. 

Tonmodel kort
De deurkruk tonmodel kort staat iets dichter op de deur (55mm naar voren), heeft een tonvormig tussenstuk met een kleinere diameter van 19mm en heeft een iets puntigere hoek. De lengte van de deurkruk is wel hetzelfde (110mm).

De kleur brons antiek is bij bijna alle producten een natuurlijke kleurafwerking op messing en in principe is de kleur dan ook hetzelfde. Omdat het een natuurlijke afwerking is, kan er onderling echter wel een minimaal verschil ontstaan. Bij orders proberen we de producten onderling zo goed mogelijk op elkaar aan te passen.

De huisnummers/cijfers en de letters zonder gaatjes voor de montage met schroefjes aan de voorzijden kunnen aan de achterzijde met boutjes vastgezet worden of verlijmd wornde.

Er vanuit gaande dat de ondergrond goed vast zit, dan kunnen de letters verlijmd worden. Voor een stevige montage zonder boutjes kunt u eventueel de cijfers aan kleine nageltjes hangen in combinatie met het verlijmen. U kunt dan de tekst op zijn kop neer te leggen en de gaatjes op een vel papier te markeren (met pen of door deze door te prikken). Met dit sjabloon kunt u vervolgens kleine, korte nageltjes uitzetten ter ondersteuning op het verlijmen.

De klassieke deurkrukken op de site zijn, net zoals nagenoeg alle deurkrukken op de site, niet geveerd. De krukken zijn zo oorspronkelijk mogelijk gemaakt met minimale aanpassingen. Bij goede sloten in de deur is een veer ter ondersteuning van de kruk, net zoals dat oorsponkelijk ook niet nodig was, normaal gesproken nu ook niet nodig.

Mocht de veer in het slot goed/stevig zijn en de kruk toch iets hangen, dan is er mogelijk minimale ruimte tussen het vierkante gat en de vierkante pen. De krukken worden geleverd met 8mm pennen welke 7,8mm zijn wat de standaard is voor Nederlandse sloten. Mocht het vierkante gat ouder zijn of mocht het een afwijkend slot zijn, dan kan eventueel een iets dikkere pen (0,1-0,2mm dikker) toegepast worden.

De klassieke krukken op de site worden standaard geleverd zonder kunststof ringetjes zoals de oorspronkelijke modellen en normaal gesproken is dat ook niet nodig. Naar ons inzien passen deze kunststof ringetjes ook niet bij deze deurkrukken.

Mocht u toch de voorkeur hebben voor het gebruik van ringetjes, dan zijn deze ringetjes eventueel los te bestellen via de link nylon-ringetjes-voor-deurkrukken-wit-15mm-of-18mm-per-4-stuks.

Goed onderhoud is belangrijk voor de levensduur van uw interieurbeslag. Per kleur en per materiaalsoort zijn er verschillende manieren van onderhoud en gebruik. Ook de omgeveingsfactoren spelen een rol in de keuze, de levensduur en het onderhoud van de producten en de afwerking. 

Onderhoud van zwart beslag

Knop industrieel zwart poeder coatingHet meeste zwarte interieurbeslag op de site is voorzien van een zwarte poedercoating. Deze afwerking wordt als poerder aangebracht op de producten en in een oven gevormd tot een harde laag. Deze coating is een hardere laag dan bijvoorbeeld verf en is daardoor eventueel ook geschikt voor een vochtige omgeving. Zeker op gietijzer kan het onderliggende materiaal in een vochtige omgeving bij slijtage of beschadiging gaan oxideren. Bij bijvoorbeeld zwarte deurkrukken is het ook belangrijk de onbedekte delen (o.a. de schroefgaatjes) te voorzien van bescherming. Dit kan bijvoorbeeld neutrale siliconnenspray, was of vaseline zijn waar geen zuren in zitten of andere stoffen die de het materiaal en de poeder coating kunnen aantasten. Bij zwart op messing kan het onderliggende materiaal niet gaan roesten bij slijtage en beschadiging.

Bij buitengebruik kan de zwarte kleur ook doffer worden en vergrijzen in de loop der tijd. Het veranderen van uiterlijk is deels op te lossen en te voorkomen door de zwarte laag te voorzien van een beschermende laag. Hiervoor kunnen dezelfde beschermende materialen gebruikt worden als hierboven genoemd.

De zwarte afwerking kan het beste met lauwwarm water en een zachte doek afgenomen worden. Bij verontreiniging kan eventueel een klein beetje neutrale zeep (of neutraal afwasmiddel) toegevoegd worden aan het water. Andere schoonmaakmiddelen kunnen de afwerking aantasten waardoor deze doffer, grijzen er dunner kan worden. Dit heeft invloed op de levensduur van de afwerking.

Onderhoud roestkleurig beslag

Roest afwerking op gietijzeren roosterAlle producten op de site met een afwerking in roest zijn gemaakt van ijzer met een natuurlijke roestafwerking. Het roest is afgewerkt met een coating om de laag te beschermen en te zorgen dat het roest niet afgeeft. Aangezien het een natuurlijke afwerking betreft, kan het ijzer verder roesten op plekken waar de coating beschadigd of versleten raakt. Bij gebruik binnen in normale omstandigheden zal dit roesten nauwelijks zichtbaar en merkbaar zijn. Mocht het oppervlak na verloop van tijd iets schraler aan gaan voelen, dan raden we aan het product te voorzien van een een nieuwe laag transparante lak of een zuurvrije laagje neutrale was, vaseline of siliconen die geschikt is voor toepassing op ijzer en lak.

Aangezien het roestige beslag in een vochtige omgeving verder kan roesten, raden we af dit beslag buiten te gebruiken of in vochtige ruimtes. Hoewel het materiaal van de roest producten onder normale omstandigheden (zonder zilte/zoute lucht of zuur) nog steeds een lange levensduur kan hebben, zal door het oxideren roestvorming ontstaan. Het roest kan door druppelvorming roeststrepen achterlaten op het onderliggende materiaal.

De roest finish kan ook het beste met lauwwarm water en een zachte doek afgenomen worden. Bij verontreiniging kan, net zoals bij het overige ijzeren beslag met een coating eventueel een klein beetje neutrale zeep toegevoegd worden aan het water. Andere schoonmaakmiddelen kunnen de afwerking aantasten waardoor het product makkelijker kan gaan roesten.

Onderhoud tinkleurig beslag

tinkleurige greep van industrieel blank ijzerVoor de tinkleurige producten geldt in principe hetzelfde als voor het roestkleurig beslag. Deze producten zijn ook gemaakt van blank ijzer met een vergelijkbare coating als de roestkleurige producten. Deze metaal grijze producten kunnen bij slijtage en beschadiging van de finish ook gaan roesten en kunnen dan ook beter niet buiten of in vochtige ruimtes gebruikt worden. Als alternatief kunnen hier zilver antieke producten voor gebruikt worden.

Het onderhoud en schoonmaken kan ook met lauwwarm water, een zachte doek en eventueel met neutrale zeep of neutraal afwasmiddel.

Onderhoud brons antiek interieurbeslag

De brons antieke kleur is een natuurlijke verkleuring van messing. Doordat messing niet kan roesten, is dit een materiaal dat breed toegepast kan worden en nauwelijks gevoelig is voor weersinvloeden. Dit is dan ook ideaal voor gebruik buiten en zelfs in de buurt van zout of brak water. Het brons antieke beslag kent daardoor minder strikte adviezen qua onderhoud.

Deurkruk brons antiek gemaakt van messingDe manier van gebruik en schoonmaken kan wel invloed hebben op de kleurafwerking. Bij intensief gebruik zal de kleur brons antiek lichter en geler worden. Ditzelfde geldt ook voor intensief reinigen. Brons antiek interieurbeslag dat weinig wordt aangeraakt, zal daarentegen langzaam donkerder worden. 

Beslag dat donkerder wordt, kan op kleur gehouden worden door het product iets op te poetsen zodra de verkleuring waarneembaar en ongewenst donker is. Beslag dat te licht wordt door intensief gebruik, kan eventueel omgeruild worden met eenzelfde product dat weinig aangeraakt wordt. Bij intensief gebruik kan er ook voor gekozen worden het product te voorzien van een coating. Het nadeel hiervan is dat op de plekken waar de coating versleten of beschadigd is, verkleuring ontstaat. Dit geeft een groter contrast met het nog beschermde deel.

Uit onderzoek is ook gebleken dat het hoge aandeel van koper in messing zorgt voor een antibacteriële werking. Al in de negentiende eeuw is dit effect ontdekt en uit recent onderzoek blijkt dit in de practijk ook te kloppen. Waar materialen als RVS, ijzer (eventueel met afwerking), nikkel en chroom deze eigenschap niet heeft, worden bacteriën op kamertemperatuur snel onschadelijk op messing. Niet voor niets is messing en brons antiek al eeuwen lang favoriet.

Veel gestelde vragen account

Afhankelijk van de betalingswijze kunt u in de meeste gevallen de dag nadat wij uw betaling binnen hebben uw besteling verwachten. Dit met uitzondering van zaterdagen, zondagen en feestdagen waarop er geen bestellingen worden verstuurd. Sommige producten moeten nog afgewerkt worden waardoor er soms enkele dagen vertraging kan zijn. Wij zullen hierover, indien het langer dan drie dagen duurt, direct contact met u opnemen.

U krijgt een Email van de vervoerder DHL met daarin een tijdsindicatie van 2-3 uur waarop u uw bestelling kunt verwachten. Mocht u niet thuis zijn of indien er andere problemen met het afleveren zijn, dan krijgt u bericht voor het maken van een nieuwe bezorgafspraak.

Uw bestelling kunt u afhalen nadat wij u hierover bericht hebben gestuurd. Indien u vooruit wilt betalen, dan zal dit zijn nadat uw betaling is ontvangen. Bij contante betalingen kan dit in de meeste gevallen al de dag na bestelling (er is geen pinautomaat aanwezig). Indien u spoed heeft met uw bestelling of het in uw schema wilt inplannen, laat dit dan even weten via de mail. In alle andere gevallen zullen wij u berichten zodra de bestelling klaar staat.

Interieurbeslag.nl is te vinden aan de A58 tussen Bergen op Zoom en Roosendaal.



Vanuit Bergen op Zoom:

1. Neem afslag 26-Heerle richting Westelaarsestraat (0,3 km)

2. Sla linksaf bij Westelaarsestraat (borden naar Heerle/Wouw) (0,4 km)

3. Neem de 1e afslag rechts, de Bergsebaan op (0,3 km)

4. Neem de 2e afslag rechts, de De Wijper op (voor de spoorwegovergang)


Vanuit Roosendaal:

1. Neem afslag 26-Heerle richting Bergsebaan (0,3 km)

2. Sla rechtsaf bij Bergsebaan (borden naar Heerle/Wouw/Wouwse Plantage) (0,5 km)

3. Neem de 3e afslag rechts, de De Wijper op (0,2 km)(voor de spoorwegovergang)


U kunt langs komen op het volgende adres:

Het afhalen van uw bestelling kan op het volgende adres:

De Wijper 18

4726 TG Heerle (Roosendaal)

Noord Brabant

We zijn geopend op werkdagen:

Maandag 13:00 - 16:30 uur (alleen geopend voor afhalen)

Dinsdagg 10:00 - 16:30 uur

Woensdag 10:00 - 16:30 uur

Donderdag 10:00 - 16:30 uur

Vrijdag 10:00 - 14:30 uur

Zaterdag en zondag gesloten


ER IS GEEN PINAUTOMAAT AANWEZIG!

U kunt betalen via een handmatige overboeking, iDEAL, rembours of contant bij afhalen. 

Bij handmatige overboeking kan het bedrag overgemaakt worden op bankrekeningnummer NL29INGB0673143996 (ING 67.31.43.996). Gelieve uw naam en bestelnummer erbij te zetten. 


Voor buitenlandse betalingen buiten Nederland dient u het IBAN en swift/BIC nummer te gebruiken:
IBAN: NL29INGB0673143996
Swift/BIC: INGBNL2A
(Bij het niet gebruiken van het IBAN en BIC nummer voor buitenlandse betalingen zijn de gemaakte kosten voor de betaling voor rekening van de koper)

Belgische rekeninghouders kunnen het bedrag overboeken op onze Belgische bankrekening onder vermelding van het factuurnummer op rekening BE78363073656786 (ING 363-0736567-86) t.n.v. Interieurbeslag.nl te Brussel. Voor een overboeking binnen België op deze rekening is geen swift nodig.

Bij contante betalingen bij afhalen willen wij u graag vragen zo gepast mogelijk te betalen. Wij hebben geen pinautomaat.

U kunt ook met het betalingssysteem iDEAL betalen. Meer informatie over iDEAL vindt u bij 'Wat is iDEAL en hoe werkt het ?'.

Bij een betaling via iDEAL gaat u naar uw eigen bankomgeving nadat u de bestelling heeft bevestigd. Nadat u de betaling in uw eigen betalingsomgeving heeft afgerond, komt u automatisch terug op de site Interieurbeslag.nl.

De producten die u kunt bestellen op Interieurbeslag.nl worden geleverd zoals omschreven. In de meeste gevallen betekent dit dat het product compleet is en direct gebruikt/verwerkt kan worden.

Bij deurkrukken wordt aangegeven of de rozetten erbij zitten of dat ze er los bijbesteld kunnen worden. Standaard wordt bij een paar deurkrukken een vierkante stift van 8mm geleverd. De rozetten worden standaard met schroefjes geleverd in dezelfde kleur.

Knoppen en grepen die met boutjes worden vastgezet, worden geleverd met boutjes voor een standaard materiaaldikte van 18-20mm (vaak M4x25mm of M6x25mm boutjes). De meest voorkomende dikte voor keukens en meubels. Mocht bij u de knop of greep op een andere materiaaldikte gemonteerd moeten worden, dan kunt u zonder meerprijs langere of kortere boutjes geleverd krijgen. Gelieve in dat geval een opmerking te plaatsen wat de dikte van het materiaal is tijdens het afronden vande bestelling.

Enkele producten worden zonder schoefjes of boutjes geleverd als de bevestiging afhankelijk is van de ondergrond. Dit staat altijd vermeld in de omschrijving en vaak in de titel met de aanduiding zs.

U kunt uiteraard altijd per Email contact opnemen mocht u twijfelen of u nog iets nodig heeft bij een product.

U kunt uw wachtwoord zelf wijzigen via uw account, door in te loggen via deze link. Bij Overzicht vindt u onder het overzicht van recente orders uw contactgegevens met daaronder de link 'Wachtwoord wijzigen'.

Wij doen er alles aan om u een perfect product te leveren. Mocht een product desondanks niet aan uw verwachtingen voldoen, dan kan dit product geretourneerd of geruild worden. Daar zijn echter wel regels aan verbonden. U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst voor retour aanmelden via ons e-mail adres 

info@interieurbeslag.nl.

In deze e-mail kunt u aangeven welke artikelen u wenst te retourneren. Vermeldt u dan ook a.u.b. duidelijk het artikelnummer, uw naam- en adresgegevens, het betreffende bestelnummer en uw bankgegevens. Wij accepteren retouren uitsluitend op de hierboven omschreven wijze en onbeschadigd. 

U kunt zelf het voor retour bestemde pakket aanbieden bij Postnl of een andere transporteur. Daarnaast kunnen wij het pakket op laten halen door de vervoerder DHL (binnen Nederland). Bij de tweede optie zijn wij genoodzaakt de verzendkosten van EUR 12,00 door te berekenen binnen Nederland en EUR 15,- binnen België. Dit bedrag kan verrekend worden met eventuele retourproducten of overgemaakt worden. Na ontvangst van de betaling of bevestiging voor akkoord voor het verrekenen zullen we de vervoerder de afhaalopdracht geven en u berichten op welke dag u de vervoerder kunt verwachten. Bij het af laten halen via DHL is het helaas niet mogelijk een tijdstip of dagdeel te geven of af te spreken. Mocht het niet mogelijk zijn op uw adres of een alternatief adres om een hele dag het pakket af te laten halen, dan raden we aan het pakket zelf te versturen. Gelieve bij de betaling uw ordernummer en de tekst 'afhaalkosten' te vermelden en per mail een verzoek tot afhalen door te geven aan ons.

Om beschadiging te voorkomen is het raadzaam om dezelfde verpakkingswijze te gebruiken als wij hanteren. Anders dan bij normaal gebruik kunnen de metalen producten bij slecht verpakken tijdens transport tegen elkaar aan stoten. Het materiaal en het oppervlak kunnen daardoor beschadigd raken. Zeker bij zwarte en geborsteld, blinkend en mat nikkelen en chromen producten kan het oppervlak onherstelbaar beschadigd raken. Pakketten die geen standaard afmetingen hebben, zoals een pakket met stangen, zijn gevoeliger voor beschadiging tijdens transport. Het is in dat geval aan te raden het pakket op te laten halen of verzekerd terug te zenden. Ten alle tijden bent u verantwoordelijk voor het goed verpakken en het voorkomen van beschadigingen. De kosten voor het zelf verzenden van de retouren komen voor uw eigen rekening.

Zodra de retour gezonden artikelen bij ons binnen zijn, zullen we het aankoopbedrag voor de geretourneerde artikelen terugstorten.

Bij klachten, kunt u binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling een e-mail sturen naar info@interieurbeslag.nl. Wij zullen dan binnen 5 werkdagen contact met u opnemen en trachten uw klacht zo spoedig mogelijk op te lossen. Indien uw klacht gegrond is zal het door u betaalde bedrag voor het betreffende artikel terug gestort worden of er zal u een ander product worden aangeboden, zonder het gebrek, wat in eerste instantie tot uw klacht leidde. De kosten voor het verzenden zijn voor uw eigen rekening, tenzij gezien de aard van uw klacht anders is overeengekomen. Wij zullen in dat geval de door u gemaakte verzendkosten na ontvangst van de artikelen op uw bankrekeningnummer overmaken. U dient uw retouren altijd voldoende te frankeren. Onvoldoende gefrankeerde retourzendingen worden door ons niet in ontvangst genomen.

Producten welke op maat gemaakt worden, zoals deurplaten met een gat met een afwijkende maat,(espagnolet-)stangen korter dan een meter of buis, worden niet teruggenomen. Bij stangen of buis met een lengte langer dan één meter wordt per geval bekeken of deze retour genomen kunnen worden.

Een modelformulier voor uw retour is te vinden via de link Modelformulier retouren Interieurbeslag

{{config path="general/store_information/name"}} besteedt veel aandacht aan het zo functioneel goed mogelijk verpakken van de producten. Met een ervaren inpakafdeling doen we er alles aan om de producten onbeschadigd bij u aan te laten komen. De producten van bijvoorbeeld porselein worden per stuk verpakt en er wordt rekening gehouden met de krachten die tijdens transport los gelaten worden op de dozen.

Daarnaast heeft {{config path="general/store_information/name"}} als doel zo spaarzaam mogelijk om te gaan als het aankomt op restafval. Nagenoeg alle verpakkingsmaterialen komen voort uit recycling. Zowel voor het sparen van het milieu als voor het mogelijk maken van een zo laag mogelijke prijs voor de eindgebruiker. Interieurbeslag gebruikt, op de (recycling)-verpakkingstape na, geen nieuwe materialen, maar maakt gebruik van de verpakkingen die gebruikt zijn om de materialen en producten aan te leveren. Hierbij moeten we wel consessies doen als het aankomt op het uiterlijk van de verpakkingen, echter weegt dat in onze ogen niet op tegen de voordelen die het heeft voor de prijzen en het milieu.

Indien een product beschadigd bij u aankomt, neem dan zo snel mogelijk contact op met Interieurbeslag.nl via info@interieurbeslag.nl. We zullen dan met een passende oplossing komen.